SnerydningÅhh ja, man glemmer det altid midt i forberedelserne til julens mange glædelige, men også travle ærinder : Snerydning
Har vi nu husket at købe salt ? Bliver det nu gjort ordentligt og af hvem ? Og hvordan er det nu reglerne angående snerydning er ? Kan folk sagsøge os , hvis de glider på et uryddet fortov ?
Hvis har brug for at spørge mere, eller søger et firma der bare ved hvordan det foregår med det der snerydning, og som er klare på at stå op kl 5 om morgenen og gøre det for her, så ring på telefon : 42 10 10 40 eller send en e-mail på support@aktiv3.dk, så ordner vi det for jer. Og du kan koncentrerer dig om dit eget arbejde og om at nyde forberedelserne til julen
Glædelig vinter til alle
De bedste hilsner
Aktiv 3