Udvidet support per 1 september

Medarbejdere til snerydning søeges
27. juli 2018
Rengøring – Trappevask. Vi søger medarbejder til trappevask
27. juli 2018
Show all

Udvidet support per 1 september

Endnu bedre

Så går det bare endnu bedre for Aktiv 3 ! Flere kunder er blevet glade for vores chatsupport, og flere og flere har valgt os som deres leverandør indenfor ejendomsservice og erhvervsrengøring. Og det vi jo glade for, og det er kunderne også.

Så derfor udvider vi timerne på vores chatsupport fra kl 11 til kl 17, altså 6 timers support nu via chat, i stedet for de nuværende 3  timer fra klokken 15.30 til 18.30. Alt dette sker altså fra den 1 september 2010.

Vores telefonsupport er stadig åben 24 timer i døgnet, 365 dage om året, og det er altså svært at forbedre. Vi gør stadig vores bedste for at svare alle e-mails indenfor 8 timer, i ca 90 % af tilfældene lykkes det.

Udover det har vi ansat nogle nye søde og rare medarbejdere, som jeg ved i vil blive glade for, og som jeg håber i vil tage pænt imod. Det er typisk studerende som har et deltidsjob hos os, og jeg kan sagtens prøve 2-3 medarbejdere af, før jeg finder den rette til jobbet. Det tager ekstra tid, og er lidt belastende, men når først vi finder de rette, bliver det bedre for Aktiv 3 og for jer som kunder.

Ellers er der egentlig ikke så meget mere at sige her fra supportfronten. Hav en rar sommer (det der er tilbage af den )

Mvh

Jimi Hove

Aktiv 3

Ejendomsservice – Erhvervsrengøring – Trappevask

Comments are closed.